sliderp

Het Bureau

Turksma & Partners voegt waarde toe aan uw bedrijf, product of dienst

Klant, hoort u mij?
Marketing, reclame en communicatie gaat over zenden en ontvangen. Dat wil je gericht doen, onderscheidend, effectief en creatief. Maar vooral gericht op de ontvangende partij. Turksma & Partners begrijpt hoe dit werkt en weet zender en ontvanger goed op elkaar af te stemmen. Dan heb je de kern van de communicatie te pakken.

Klant, begrijpt u mij?
Marketing en communicatie gaat ook over het behalen van doelen. Een boodschap die de doelgroep in beweging zet. Dan moeten ze begrijpen waar het over gaat. Dan praten we over effectieve communicatie. Turksma & Partners doen dat met behulp van de Mental Preference Techniek. Zo ontstaat er een gerichte boodschap die wordt gezien en begrepen.

Durf die andere benadering over marketing, marktaandeel en communicatie te starten en ontdek de meerwaarde van de Mental Preference. Het maakt marketing en communicatie effectiever. Laten we daar een interessant gesprek over hebben.

Uw klant heeft zijn informatieachterstand ingehaald

Dat geldt voor de meeste producten en diensten. Wie communiceert met de laagste prijs, het grootste aanbod of de beste service, krijgt het steeds moeilijker. Het kan ook anders.

Wie durft na te denken over zijn rol naar de consument/afnemer ontwikkelt inzichten die, in combinatie tot producten of diensten, tot een nieuwe propositie leiden. Een uitdaging die Turksma & Partners als veelzijdig communicatiebureau, reclamebureau en marketingbureau in Drenthe, Groningen en Overijssel graag met u aangaat. Zo haal je meer uit je dienstverlening, kom je tot een communicatie strategie met claims die gewaardeerd worden door de markt.

Dat bedoelen we met “maakt waar(de)!

Turksma & Partners heeft al veel van dit soort sessies gehouden. Voor internetwinkels, schildersbedrijven, meubelzaken, machinebouwers, scholen en advocaten. Het waren stuk voor stuk eye-openers. Waarom moeten klanten bij u kopen? Wat kunnen ze kopen, wat hebben ze er voor over en is er behoefte? Confronterende vragen die niet altijd gemakkelijk te beantwoorden zijn. Zeker niet als je daar de concurrentie naast legt. Waar blijft dan de meerwaarde? Het is gelukkig niet vaak voorgekomen dat die niet te vinden was, maar daar moet u dan wel naar willen zoeken, samen met ons.

Haal meer uit de marketing/communicatie en analyseer met Turksma & Partners uw strategie, de doelgroep en de markt.


banner

Uw naam (*)

Uw email (*)

Telefoonnummer (*)

Uw bericht

captcha